لوله آبیاری پلی اتیلن چیست
نوشته شده توسط : پارس زانوس

لوله آبیاری پلی اتیلن را باید بین لوله‌های بسیار پراستفاده در بین دیگر لوله‌های پلی اتیلن بدانیم. برتری این لوله به جنس PVC نباید باعث شود که اهمیت و مزیت‌های این لوله را از یاد ببریم. لوله آبیاری تک جداره، انعطاف پذیری بیشتری دارد و برای درون مزرعه به کار می‌رود. برخلاف لوله آبرسانی پلی اتیلن که دوجداره است و استفاده از آن نیاز به اتصالات و جوشکاری دارد، لوله آبیاری با انعطاف پذیری بالاتر، با سرعت خیلی بیشتری نصب می‌شود و کار کشاورز را برای خرید راحت می‌کند.

جنس این لوله آبیاری اهمیت زیادی دارد. لوله‌های دیگر که کیفیت پایین تری دارند، سلامت آب را به خطر می‌اندازند. لوله پلی اتیلن آبیاری اگر کیفیت لازم را نداشته باشد و عملیات پایدارسازی به خوبی روی آن انجام نشده باشد، در طول زمان از درون تجزیه می‌شود و رادیکال‌های آزاد را وارد آب می‌کند. لوله پلی اتیلن گرید A پارس زانوس با پایدارسازی و کنترل کیفیت وارد بازار می‌شود و شرایط استفاده در کشاورزی، دامداری و حتی صنعت ساختمانی و عمرانی را دارد.


کیفیت آبیاری لوله پلی اتیلن

حدود 50 سال است که لوله آبیاری پلی اتیلن وارد صنعت شده و جای خودش را بین دیگر لوله‌ها باز کرده است. مزیت‌های بالای لوله پلی اتیلن و سرعت بالاتر آن در نصب و اجرا و انعطاف پذیری، و مقاومت بالاتر آن در شرایط سخت، این سهم از بازار را به آن داده است. لوله‌های پی وی سی و سیمانی و فلزی به سرعت از چرخه رقابت خارج شدند و انواع لوله پلی اتیلن هستند که جای آنها را گرفته اند.

 

ادامه مطلب در لوله آبیاری پلی اتیلن 

 

 

 

 

 

.

.





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: